خبر فوری

 
 
سخنگوی ارتش پاکستان: مواضع دولت در قبال اسرائیل را تایید می کنیم
کد خبر :1063367555

10:24 1399/09/10


برچسب ها : اسرائیل, به رسمیت شناختن اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و فلسطین, رژیم صهیونیستی, روابط عمومی ارتش پاکستان, سر لشکر بابر افتخار, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

سرلشکر بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان طی سخنانی در خصوص به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط پاکستان ابراز داشت: سیاست ها و مواضع دولت در قبال اسرائیل و فلسطین را به صورت کامل تایید می کنیم.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز| سرلشکر بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان طی سخنانی در خصوص به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط پاکستان ابراز داشت: سیاست ها و مواضع دولت در قبال اسرائیل و فلسطین را به صورت کامل تایید می کنیم.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرلشکر بابر افتخار مسئول اداره روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR) تصریح کرد: نیروهای مسلح پاکستان مواضع اعلام شده از سوی دولت در قبال مسئله فلسطین و موضوع به رسمیت شناختن اسرائیل را به صورت کامل تایید و حمایت می کند و هرگونه گمانه زنی غیر ضروری و نادرست در این خصوص باید محکوم و رد گردد.

لازم به ذکر است به دنبال انتشار اخباری مبنی بر دیدار مخفیانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مقامات ریاض و پیروی سیاست های دولت اسلام آباد از تصمیم گیری های عربستان سعودی زمزمه هایی در خصوص تحت فشار بودن دولت پاکستان برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی برخی از چهره های سرشناس در حوزه رسانه و تحلیلگران ارشد سیاسی به گوش رسید.

در پی این گمانه زنی ها و سخن گفتن صریح در خصوص لزوم به رسمیت شناختن اسرائیل برای توسعه و آبادانی کشور، سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در نشست خبری هفتگی خود با رد تمامی این ادعاها اعلام داشت: پاکستان حامی حل صلح آمیز مسئله فلسطین از طریق تشکیل دو دولت مستقل است و مواضع ما در این خصوص هیچگاه تغییر نکرده است.

وی گفت: هیچ موضوعی در خصوص به رسمیت شناختن اسرائیل در حال بررسی از سوی ما نیست و مواضع پاکستان درباره اسرائیل واضح و روشن است.

ارسال نظر

 
1