خبر فوری

 
 
سخنرانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه در مورد موضوع سیاست خارجی فمنیستی
کد خبر :58503458

11:01 1401/07/01


برچسب ها : اجلاس, پاکستان و آمریکا, پاکستان و سازمان ملل متحد, حنا ربانی, سخنرانی, سیاست خارجی فمنیستی, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه,

حنار ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه در مورد موضوع سیاست خارجی فمنیستی طی اجلاسی که توسط آلمان در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد، سخنرانی کرد.


نیویورک: به گزارش راز نیوز | حنار ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه در مورد موضوع سیاست خارجی فمنیستی طی اجلاسی که توسط آلمان در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد، سخنرانی کرد.

طی این اجلاس وزرا و رهبران زن کشورهای مختلف جهان که برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده اند، حضور داشتند.

وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه در این اجلاس گفت: زنان به طور نامتناسبی از مسائل و بحران های بین المللی تحت تاثیر قرار می گیرند. سخنان رهبران سیاسی زن برای مسائل مرتبط با امنیت، توسعه و صلح بین المللی و بخصوص مشکلات ایجاد شده توسط تغییرات آب و هوایی اهمیت زیادی دارد. سیل اخیر در پاکستان امنیت بیش از 650 هزار زن حامله را در خطر قرار داده است.

وی طی این سخنرانی بر این موضوع تاکید کرد که لازم است زنان از این موضوع آگاه باشند که آن ها به طور غیر متناسب از درگیری ها و بحران ها تحت تاثیر قرار می گیرند. بر این اساس آن ها باید تعهد واقعی خود را نسبت به اصول نشان دهند.

ارسال نظر

 
1