خبر فوری

 
 
سخنان کنایه دار وزیر دفاع هند و واکنش برخی مقامات پاکستان
کد خبر :347228930

16:43 1398/05/26


برچسب ها : آمریکا و هند, اجتماع پاکستانی ها, حمله اتهمی,

سخنان کنایه دار راج نات سنگه وزیر دفاع فعلی هند در رابطه با حمله اتمی، موجب واکنش شدید مقامات پاکستانی نسبت به این موضوع شده است و مقامات چنین سخنانی را ظاهر شدن آن روی سکه دولت نریندر مودی افراط گرا دانسته اند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، سخنان کنایه دار راج نات سنگه وزیر دفاع فعلی هند در رابطه با حمله اتمی، موجب واکنش شدید مقامات پاکستانی نسبت به این موضوع شده است و مقامات چنین سخنانی را ظاهر شدن آن روی سکه دولت نریندر مودی افراط گرا دانسته اند.

دکتر محمد فیصل

دکتر محمد فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانی سخنان وزیر دفاع هند را نگران کننده و باعث تاسف عنوان کرد و افزود: این امر نشان دهنده رفتار غیر مسئولانه و متعصبانه هند است. وی در پاسخ به سوالی گفت: این امر ادعای دروغین هند درمورد عدم استفاده از سلاح های هسته ای را افشا می‌کند، اما ما به آن هیچ اهمیتی نمی‌دهیم. وعده عدم استفاده از سلاح های هسته ای غیر قابل باور است و نمی توان آن را قبول کرد، همچنین افزایش تحرک ارتش هند گویای چیزی جز این ادعا ها است.
وی افزود، پاکستان به منظور حفاظت از دارایی های هسته ای در جنوب آسیا، پیشنهاد اقدامات فرماندهی و کنترل را داده است و از اقدامات متقابل نیز در این زمینه جلوگیری کرده است. پاکستان همیشه از حداقل توانایی هسته ای برای حفاظت از خود استفاده خواهد کرد.

فردوس عاشق اعوان مشاور اطلاع رسانی پاکستان

همچنین خانم فردوس عاشق اعوان مشاور اطلاع رسانی نیز در پیامی با اشاره به سخنان وزیر دفاع هند اظهار داشت: سخنان و بیانیه راج نات سنگه وزیر دفاع هند نشان دهنده ایدئولوژی افراط گرایانه آر اس اس است. چنین سخنی می‌تواند تهدید جدی برای جهانیان باشد.

براساس گزارش منابع خبری پاکستان، راج نات سنگه وزیر دفاع فعلی هند طی سخنرانی در مراسم 21 سالگرد انفجار هسته ای در منطقه پوکهران با ایراد سخنانی کنایه دار و با مفهموم تهدید به حمله اتمی کرده و این نشانه ای از مجوز تغییر سیاست های دولت نریندر مودی درمورد سلاح های هسته ای است.

ارسال نظر

 
1