خبر فوری

 
 
سبی: ربوده شدن دو شهروند بلوچ توسط سازمان های امنیتی پاکستان
کد خبر :1286947973

13:37 1399/06/07


برچسب ها : سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سبی, نیروهای اف سی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

سازمان های امنیتی پاکستان در ادامه روند بازداشت شهروندان بلوچ از نقاط مختلف ایالت بلوچستان، دو شهروند دیگر بلوچ از اعضای یک خانواده را از استان سبی بازداشت و ناپدید نمودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان های امنیتی پاکستان در ادامه روند بازداشت شهروندان بلوچ از نقاط مختلف ایالت بلوچستان، دو شهروند دیگر بلوچ از اعضای یک خانواده را از استان سبی بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران سازمان های امنیتی پاکستان شب گذشته طی عملیاتی در منطقه لهری استان سبی دو برادر به نام های خان محمد دومکی و گلبهار دومکی فرزند عمر را ربودند.

طبق گفته منابع آگاه محلی، ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در جریان یورش به منزل این دو برادر علاوه بر شکستن وسایل منزل به اذیت و آزار زنان و کودکان پرداختند.

بر اساس گفته شاهدان عینی این ماجرا نیروهای امنیتی اف سی و چند تن از ماموران لباس شخصی با بستن چشمان این دو برادر ایشان را با ضرب و شتم به سمت خودرو هدایت نموده و سپس به مکان نامشخص منتقل نمودند.

لازم به ذکر است تنها طی یک هفته اخیر تعداد هشت تن از شهروندان بلوچ از نقاط مختلف ایالت بلوچستان همچون هرنائی، کویته، سبی و ... ربوده شدند.

ارسال نظر

 
1