خبر فوری

 
 
سازمان ملی مقابله با تروریسم نسبت به انجام عملیات تروریستی از سوی تحریک طالبان در لاهور هشدار داد
کد خبر :396838444

10:59 1399/09/21


برچسب ها : پلیس لاهور, تحریک طالبان پاکستان, جنبش دموکراتیک پاکستان, سازمان ملی مقابله با تروریسم, عملیات تروریستی, هشدار امنیتی,

سازمان ملی مقابله با تروریسم(NACTA) پاکستان نسبت به انجام عملیات تروریستی از سوی تحریک طالبان پاکستان تاریخ 23 آذر ماه در لاهور هشدار داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سازمان ملی مقابله با تروریسم(NACTA) پاکستان نسبت به انجام عملیات تروریستی از سوی تحریک طالبان پاکستان تاریخ 23 آذر ماه در لاهور هشدار داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سازمان ملی مقابله با تروریسم پاکستان با انتشار بیانیه ای از احتمال انجام عملیات تروریستی توسط تحریک طالبان پاکستان در شهر لاهور خبر داد و خواستار تشدید تدابیر امنیتی در تاریخ 23 آذر ماه در این شهر شد.

سازمان ملی مقابله با تروریسم پاکستان هشدار داده است که تجمع احزاب اپوزیسیون موسوم به جنبش دموکراتیک پاکستان نیز در تاریخ 23 آذر ماه در محل منار پاکستان در لاهور برگزار خواهد شد، پس از نافرجام ماندن عملیات تروریست ها در پیشاور امکان وقوع عملیات در شهر لاهور بسیار زیاد است.

سازمان ملی مقابله با تروریسم با صدور این هشدار از تمامی نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح درخواست نمود با تشدید تدابیر امنیتی در سطح شهر هرگونه رفت و آمد مشکوک از طریق مبادی ورودی شهر با حساسیت بالا رصد و کنترل شود.

شیخ رشید وزیر راه آهن دولت فدرال پاکستان نیز روز گذشته در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران نسبت به انجام عملیات تروریستی در لاهور هشدار داد.

لازم به ذکر است شیخ رشید وزیر راه آهن پاکستان پیش از این نیز نسبت به انجام عملیات تروریستی در شهرهای پیشاور و کویته هشدار داده بود، تنها چند ساعت پس از هشدار وی مبنی بر احتمال وقوع عملیات تروریستی شهرهای پیشاور و کویته شاهد وقوع حوادث تروریستی بودند.

به دنبال وقوع این حوادث تروریستی پس از صدور هشدار از سوی شیخ رشید کاربران شبکه اجتماعی توییتر با برگزاری کمپین وی را عامل اصلی وقوع این حملات تروریستی معرفی نموده و خواستار محاکمه وی از سوی محاکم انتظامی و قضایی شدند.

دایره مبارزه با تروریسم پلیس لاهور نیز روز گذشته از احتمال وقوع حادثه تروریستی در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب در روز یکشنبه هشدار داد و به تمامی نیروهای خود در سطح شهر وضعیت آماده باش را اعلام نمود.

 

ارسال نظر

 
1