خبر فوری

 
 
سازمان تجزیه طلب بلوچ از اعدام یک جاسوس پاکستانی خبر داد
کد خبر :245842344

14:53 1401/02/01


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, افراد مسلح بلوچ, بلوچستان, تجزیه طلب, جاسوس, جیئند بلوچ, شبه نظامیان بلوچ, ملی گرایان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی سازمان تجزیه طلب بلوچ موسوم به "ارتش آزادی بخش بلوچ" طی بیانیه ای گفت: این سازمان درپی اثبات جرم جاسوسی، یک جاسوس نهادهای امنیتی پاکستان در بلوچستان را اعدام کرده است .


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی سازمان تجزیه طلب بلوچ موسوم به "ارتش آزادی بخش بلوچ" طی بیانیه ای با بیان اینکه این سازمان درپی اثبات جرم جاسوسی، یک جاسوس نهادهای امنیتی پاکستان در بلوچستان را اعدام کرده است، تصریح داشت: فدائیان سازمان، چند روز قبل شخصی به نام زبیر فرزند اسماعیل ساکن سرنکن تمپ که از ابزار های نهادهای امنیتی پاکستان در منطقه بود را دستگیر کردند. متهم حین بازجویی به جرم خود یعنی خیانت و جاسوسی اعتراف کرد که براین اساس دادگاه ملی بلوچ درپی ثابت شدن این جرم متهم را به اعدام محکوم کرد، اجرای حکم اعدام روز چهارشنبه 31 فروردین در منطقه ناصرآباد از تمپ اجرایی شد.

به گفته سخنگوی سازمان، زبیر فرزند اسماعیل قصد داشت به منظور ایجاد تفرقه در صفوف شبه نظامیان سازمان، وارد سازمان شود اما درپی اطلاعات به موقع تیم اطلاعاتی ارتش آزادی بخش بلوچ، زبیر دستگیر شد. متهم حین بازجویی اعتراف کرد که درعوض دریافت پول ، برای سعید فرزند ابراهیم ساکن میرآباد از تمپ که از اعضای سازمان های امنیتی در منطقه می باشد، در زمینه شناسایی معابر شبه نظامیان بلوچ کار می کرده است.

جیئند بلوچ خاطر نشان کرد که سازمان هشدار می دهد که به هیچ وجه خائنان به سرزمین بلوچستان را نخواهیم بخشید و این سازمان مجددا به عناصر فعال و همکارهای ارتش اشغالگر پاکستان علیه جنبش ملی بلوچ هشدار می دهد که دست از خیانت به سرزمین بردارند، که در غیر این صورت، مجازات آنها همینی خواهد بود که گذشت.

ارسال نظر

 
1