خبر فوری

 
 
ساجد جاوید وزیر کشور انگلستان : خواستار همکاری بیشتر با دولت عمران خان هستیم
کد خبر :157073078

13:05 1397/07/03


برچسب ها : انگلستان, انگلیس, پاکستان,

ساجد جاوید وزیر کشور انگلستان طی بیانیه ای گفته است که، انگلستان تنها باوجود شواهد و مدارکی قاطع عليه فساد مالی و اختلاص با پاکستان همکاری خواهد کرد.


لندن : ساجد جاوید وزیر کشور انگلستان طی بیانیه ای گفته است که، انگلستان تنها باوجود شواهد و مدارکی قاطع عليه فساد مالی و اختلاص با پاکستان همکاری خواهد کرد.

وی در طی گفت‌وگویی با خبرگزاری نجی گفت : با پاکستان عليه اختلاص، پولشویی و تروریسم همکاری خواهیم کرد. اما سیستم دادگاه انگلستان تنها با وجود مدارکی قاطع و مستحکم شروع به فعالیت خواهد کرد.
وی افزود : ما کاری با سیاست پاکستان نداریم و تنها بوسیله مدارک و شواهدی مستحکم به پاکستان کمک خواهیم کرد.
ساجد جاوید در ادامه سخنان خود اظهار داشت که انگلستان، خواستار همکاری با دولت عمران خان است.

ناگفته نماند که انگلستان طی قراردادی ما بین پاکستان و کشورش ، متعهد به همکاری با پاکستان برخلاف جرائم گوناگون شده است.
این قرار داد در زمان سفر وزیر کشور انگلستان به پاکستان امضاء شده بود. وی درطی این سفر با مقامات پاکستانی همچون، نخست وزیر پاکستان عمران خان، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه و فروغ تسنیم وزیر قانون پاکستان نیز ملاقات کرده بود.

شهزاد اکبر مشاور نخست وزیر پاکستان در این زمینه گفت، این قرار داد برای بازگردانی ثروت ربوده شده پاکستان و دستگیری مظنونین در این زمینه است.

ساجد جاوید در مصاحبه خود افزود، کشور پاکستان برای انگلستان حائز اهمیت است و خواستار همکاری بیشتری بااین کشور هستیم.
او گفت، با فساد بطور جدی مبارزه خواهیم کرد و آماده همکاری با پاکستان در زمینه فساد عليه دولت پاکستان و مبارزه با آن هستیم. تبادل اطلاعات دراین زمینه بسیار مهم است.

ارسال نظر

 
1