خبر فوری

 
 
زلمی خلیل زاد خواستار آتش بس فوری در افغانستان شد
کد خبر :1334330164

13:15 1399/10/01


برچسب ها : ارتش افغانستان, دولت افغانستان, روند صلح افغانستان, زلمی خلیل زاد, طالبان افغانستان, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان,

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان ضمن محکوم نمودن افزایش اقدامات خشونت آمیز و در افغانستان از دولت کابل و طالبان افغانستان خواستار کاهش اینگونه اقدامات و پایبندی به آتش بس شد.


کابل: به گزارش راز نیوز| زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان ضمن محکوم نمودن افزایش اقدامات خشونت آمیز و در افغانستان از دولت کابل و طالبان افغانستان خواستار کاهش اینگونه اقدامات و پایبندی به آتش بس شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان به دنبال افزایش درگیری های در نقاط مختلف افغانستان طی بیانیه ای با محکوم نمودن این اقدامات، از طرفین افغان خواستار برپایی فوری آتش بس شد.

وی ابراز داشت: مهاجمان مسلح با اقدامات خشونت آمیز خود به دنبال ضربه زدن به روند صلح و برهم زدن امنیت افغانستان هستند، طرفین افغان با هم افزایی و مذاکره و با استفاده از حمایت های بین المللی از توسل به اسلحه و خشونت دست بردارند.

وی افزود: دولت افغانستان و طالبان درخواست مردمی مبنی بر برپایی صلح و ثبات در کشور را مورد احترام قرار داده و هرچه زودتر به یک توافق جامع سیاسی برسند.

ارسال نظر

 
1