خبر فوری

 
زخمی شدن یک تن در حمله مسلحانه به خودروی نیروهای رنجرز در کراچی
کد خبر :982139237

10:30 1399/03/22


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, انفجار نارنجک, پلیس کراچی, نیروهای رنجرز,

در اثر پرتاب نارنجک از سوی افراد مسلح ناشناس به یک خودروی نیروهای رنجرز در سطح شهر کراچی مرکز ایالت سند یک نظامی رنجرز زخمی شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در اثر پرتاب نارنجک از سوی افراد مسلح ناشناس به یک خودروی نیروهای رنجرز در سطح شهر کراچی مرکز ایالت سند یک نظامی رنجرز زخمی شد.

طبق گفته تنویر عالم رئیس پلیس مرکز شرق شهر کراچی، نیروهای رنجرز در یک مغازه آپاراتی در حال تنظیم باد خودروی در حوالی میدان کامران واقع در نزدیکی مرکز پلیس گلستان جوهر بودند که دو راکب موتورسیکلت با هویت ناشناس پس از مشاهده پنجره های باز اقدام به پرتاب نارنجک به داخل خودرو نموده و از محل گریختند.

وی افزود: در اثر انفجار نارنجک مذکور یک فرد موجود در خودرو به شدت زخمی شد و خسارتی جزئی نیز به خودرو وارد آمد.

نیروهای پلیس و رنجرز بلافاصله پس از این انفجار با حضور در محل انفجار، منطقه را به محاصره خود درآورده و عملیات جستجو را آغاز نمودند.

پلیس اعلام کرد پس از این انفجار تیم خنثی سازی بمب و تیم پزشک قانونی جهت بررسی حادثه و ارائه گزارش تکمیلی فراخوانده شده و استشهاد شاهدان عینی حادثه نیز در حال جمع آوری است.

«ارتش انقلابی سندو دیش» از گروه های مسلح جدایی طلب ایالت سند مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت.

سودو سندی سخنگوی «ارتش انقلابی سندو دیش» در بیانیه خود مدعی شده است در این حمله دو نظامی رنجرز کشته شده و 5 تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1