خبر فوری

 
 
زخمی شدن سه نظامی پاکستانی و هلاکت یک تروریست در منطقه اسپین وام وزیرستان شمالی
کد خبر :1787447016

12:00 1402/03/23


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, اسپین وام, درگیری مسلحانه, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها, وزیرستان شمالی,

در نتیجه درگیری میان تروریست ها و نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست به هلاکت رسید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در نتیجه درگیری میان تروریست ها و نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست به هلاکت رسید.

طبق اعلام اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، پس از آنکه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان مخفیگاه تروریست ها واقع در منطقه اسپین وام وزیرستان شمالی هدف قرار دادند، تروریست ها اقدام به تیراندازی و مقابله با نیروهای امنیتی کردند که در نتیجه این درگیری ها یک تروریست کشته و دو تن دیگر نیز در وضعیت مجروح دستگیر شدند.
به گفته اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، از این تروریست چندین قبضه سلاح به همراه مهمات کشف و ضبط گردید، تروریست به هلاکت رسیده در عملیات های مختلف تروریستی علیه شهروندان و نیروهای امنیتی نقش داشت.
همچنین در اثر انفجار بمب کنار جاده ای در نزدیکی خودروی گشت ارتش پاکستان سه نظامی زخمی شدند.
طبق اعلام منابع رسمی، نیروهای ارتش پاکستان در حال گشت زنی در منطقه اسپین وام شهرستان وزیرستان شمالی بودند که طعمه یک بمب کنار جاده ای شدند، در نتیجه این انفجار سه نظامی پاکستانی دچار جراحت شدند.
مجروحان این حادثه بلافاصله توسط تیم های امدادی به بیمارستان منتقل شدند، نیروهای امنیتی نیز با به محاصره درآوردن منطقه وقوع این حادثه عملیات جستجو را آغاز کردند.

ارسال نظر

 
1