خبر فوری

 
 
زخمی شدن سه تن در انفجار مهیب در منطقه هزار گنجی شهر کویته
کد خبر :1252347151

10:48 1400/05/04


برچسب ها : انفجار, انفجار بمب, انفجار کویته, پلیس کویته, حادثه هزارگنجی, نیروهای امنیتی اف سی, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, کویته,

در اثر انفجار مهیب در مقابل درب اصلی بازار میوه و تره بار در منطقه هزار گنجی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان سه تن زخمی شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار مهیب در مقابل درب اصلی بازار میوه و تره بار در منطقه هزار گنجی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان سه تن زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، دقایقی پیش یک انفجار مهیب منطقه هزار گنجی شهر کویته را به لرزه در آورد، شدت انفجار به قدری بود که به ساختمان های مجاور و خودروهای مستقر در محل انفجار خسارت وارد آمد.

بلافاصله پس از این انفجار نیروهای امنیتی پلیس و اف سی در محل حادثه حضور یافته و منطقه را به محاصره خود درآوردند، علاوه بر این تیم خنثی سازی بمب نیز در محل حادثه فراخوانده شده است تا علاوه بر تعیین ماهیت این انفجار هرگونه تلاش تروریست ها برای انفجار احتمالی بعدی را نافرجام بگذارند.

در حالی که تاکنون نوع این انفجار مشخص نشده است اما برخی از منابع این انفجار را یک اقدام تروریستی عنوان کرده و اعلام نموده اند در این انفجار نزدیک به یک کیلو مواد منفجره مورد استفاده قرار گرفته که از طریق دستگاه شمارش معکوس منفجر گردید.

همچنین منابع وابسته به گروه های امدادی از احتمال جان باختن مجروحان این حادثه به دلیل وخامت اوضاع جسمانی آنان خبر دادند.

 

ارسال نظر

 
1