خبر فوری

 
 
روز سوم تحصن، تحصن در دمای 33 درجه در کراچی ادامه دارد
کد خبر :901464819

16:19 1400/01/15


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, تحصن, تحصن کراچی, شیعه, شیعیان پاکستان, کراچی, کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه,

تحصن کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه با حضور خانواده های افراد ربوده شده شیعه در گرمای 33 درجه در روز سوم کراچی ادامه دارد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| تحصن کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه در روز سوم نیز جریان دارد. این تحصن به منظور آزادی افراد ربوده شده شیعه طی اقدام خارج از دایره قانونی سازمان های امنیتی پاکستان از روز جمعه مورخ 13 فروردین در شهر کراچی پاکستان مقابل مزار بنیانگذار پاکستان "محمد علی جناح" با حضور زنان، کودکان افراد مسن و خانواده های افراد ربوده شده آغاز شد.

خانواده های افراد ربوده شده در این تحصن با در دست داشتن دست نوشته هایی خواستار آزادی فوری عزیزان خود شدند. یک مادر در دست نوشته خود نوشته بود که "می خواهم یوسفم را ملاقات کنم"، از طرفی عکسی از کودک یکی از افراد ربوده شده شیعه در دمای 43 درجه روز گذشته در تحصن منتشر شد که قلب هر انسانی را به درد می آورد. در این تصویر نوزاد در گرمای شدید کنار پنکه ای آرمیده و در کنار آن نوشته ای با این  مضمون که " پدرم را آزاد کنید " دیده می شود.

 

همچنین تحصن در شهر لاهور نیز جهت ابراز همدردی با خانواده های افراد ربوده شده شیعه آغاز شده است و همچنین فراخوان برای شرکت در تحصن نمادین اسلام آباد نیز منتشر شده است.

 

 

بخوانید: آغاز تحصن سراسری در پاکستان به منظور آزادی افراد ربوده شده شیعه درپی پایان مهلت داده شده به دولت+عکس

ارسال نظر

 
1