خبر فوری

 
 
روزنامه اسرائیل : اسرائیل برای حفاظت از خود باید در جنگ علیه یمن شرکت کند
کد خبر :274513232

16:09 1397/06/22


برچسب ها : اسرائیل, ایران, جنگ, رژیم صهیونیستی, عربستان سعودی, یمن,

روزنامه اسرائیلی انصاراللہ یمن را برای امنیت اسرائیل چالش بزرگی تلقی کرده و گفته است که به دولت صهیونیستی پیشنهاد می‌دهیم که در جنگ علیه یمن با عربستان سعودی همکاری کرده و عليه یمن وارد جنگ شود.


روزنامه اسرائیلی ، انصارالله یمن را برای امنیت اسرائیل چالش بزرگی تلقی کرده و گفته است که به دولت صهیونیستی پیشنهاد می‌دهیم که در جنگ علیه یمن با عربستان سعودی همکاری کرده و عليه یمن وارد جنگ شود.

به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری خیبر صهیون، روزنامه اسرائیلی ' جروزالم پست' در خبری نوشته است که اسرائیل باید با اتحاد عربستان در جنگ علیه یمن همکاری کند زیرا با مداخلت اسرائیل در جنگ علیه یمن علاوه بر آنکه باعث کاهش نفوذ ایران در یمن خواهد شد اقدامی مؤثر در افزایش ارتباطات با کشورهای حوزه خلیج فارس نیز خواهد بود.

این روزنامه، اسرائیل را به عدم توجه منافع اسرائیل در جنگ با یمن متوجه کرده و گفته است که این فرصت خوبی است برای کاهش نفوذ ایران در یمن؛ علاوه بر آن عدم اقدامی قاطع معادل از دست دادن فرصت همکاری اسرائیل با اتحادیه عربستان نیز خواهد بود.

جروزالم در این خبر خود با اشاره به تسلط انصاراللہ یمن و حوثی ها بر غرب یمن را تهدیدی برای اسرائیل خوانده و گفته است : عبدالملک حوثی در ماه گزشته اعلام کرده بود که درکنار حزب الله لبنان در جنگ احتمالی علیه اسرائیل شرکت خواهد کرد. حوثی ها در استفاده از موشک های بالستیک مهارت خاصی دارند واین نیز چالشی جدی برای اسرائیل به شمار می آید.

این روزنامه همچنان ادعا کرده است که دستیابی انصاراللہ یمن به این فناوری می تواند غرب یمن را منطقه ای برای شلیک موشک های یمنی به سوی اسرائیل تبدیل کند، و این چالشی است برای اسرائیل تا برای مقابله با آن باید در جنگ علیه یمن با عربستان سعودی همکاری کند.

ارسال نظر

 
1