خبر فوری

 
 
رهبر مرکزی جمعیت علمای پاکستان: رئیس کمیته رویت هلال ماه به دلیل گسترش تفرقه انگیزی در پاکستان برکنار شود
کد خبر :1799403490

21:48 1399/07/02


برچسب ها : پاکستان و هند, تفرقه افکنی, تفرقه گرایی, جمعیت علمای پاکستان, رئیس کمیته رویت هلال ماه, مفتی منیب الرحمن, هند,

سید محمد محفوظ مشهدی رهبر مرکزی جمعیت علمای پاکستان و سرپرست جامعه محمدیه نوریه رضویه در بیانی ابراز داشت که رئیس کمیته رویت هلال ماه به دلیل گسترش تفرقه انگیزی در پاکستان برکنار شود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سید محمد محفوظ مشهدی رهبر مرکزی جمعیت علمای پاکستان و سرپرست جامعه محمدیه نوریه رضویه در بیانی ابراز داشت که مفتی منیب الرحمن رئیس کمیته رویت هلال ماه به شخصیتی بحث برانگیز در سیاست و دین تبدیل شده و باید با برکنار کردن او از سمت ریاست کمیته رویت هلال ماه، شخصی قابل اعتماد، عالم ، بی طرف و مورد پذیرش توسط تمامی علمای مذاهب اسلام منصوب شود. وی افزود: مفتی منیب الرحمن در روز های اخیر به همراه ایجاد مشکلات برای دولت با گسترش اختلافات میان شیعه و سنی، در ایجاد خشونت تفرقه گرایی در کشور نیز مسئول است و او با این رفتار های خود، موجب تشویق گروه های تکفیری-تروریستی و عناصر دشمن اسلام شده است. بنابراین، فعالیت های شخصی با چنین نقش مشکوکی در بی ثبات سازی امنیت ملی و جو ملی آن هم با استفاده از بستر دولتی، با بیانیه دولت، آژانس های امنیت ملی و (توافقنامه) پیام پاکستان در تضاد است.  

محفوظ مشهدی در ادامه بیان خود خاطر نشان کرد که باید این شخصیت را برکنار کرد، زیرا وی براساس دستور کار هند برای ایجاد بی ثباتی در کشور توطئه کرده است درحالیکه پاکستان توانایی متحمل شدن آن را ندارد. اظهارات وی توطئه ای برای از بین بردن اهداف عملیات نظامی ضرب عضب، رد الفساد است، رهایی از چنین شخصی به نفع کشور خواهد بود.  

ارسال نظر

 
1