خبر فوری

 
 
رهبر سپاه صحابه : عربستان سعودی در برهه های بحرانی در کنار پاکستان بوده است
کد خبر :849560077

17:41 1397/11/28


برچسب ها : اهل سنت و الجماعت, پاکستان, تروریست, تروریسم, سپاه صحابه, عربستان سعودی,

احمد لدھیانوی رهبر مرکزی گروه تروریستی سپاه صحابه در بیانیه ای با قدردانی از زحمات عربستان سعودی برای پاکستان ابراز داشت که عربستان سعودی در برهه های زمانی بحرانی در کنار پاکستان بوده است.


 

به گزارش راز نیوز، احمد لدھیانوی رهبر مرکزی گروه تروریستی سپاه صحابه در بیانیه ای با قدردانی و تشکر از زحمات عربستان سعودی برای پاکستان ابراز داشت که عربستان سعودی در برهه های زمانی بحرانی اعم از سیل، زلزله و اقتصاد در کنار پاکستان بوده و همیشه کشور پاکستان را کمک کرده است.
وی افزود روابط دوستانه و نزدیک کشورهای پاکستان و عربستان سعودی از لحاظ سیاسی، تاریخی و مذهبی حائز اهمیت بسزایی بوده و این روابط در آینده نیز ادامه خواهند داشت.

درصورت روبرویی کشور پاکستان با بحران ها، تنها کشوری که همیشه در کنار پاکستان بوده و آن را کمک کرده، عربستان سعودی بوده است. در حال حاضر که پاکستان با بحران اقتصادی روبرو شده است، شاهزاده محمد بن سلمان به همراه هزار تن از سرمایه گذاران و تجار در حال ورود به پاکستان است. امروز در پی ورود بن سلمان به پاکستان شاهد خوشحالی ملت پاکستان هستیم.

در پی کمک های بی بدیل عربستان سعودی به پاکستان، دولت و ارتش پاکستان نیز در همه برهه های زمانی درصورت بروز مشکل با ورود به خاک عربستان سعودی از آن دفاع کرده و در کنار عربستان سعودی بوده اند. امیدواریم که روابط دوستانه و برادرانه عربستان سعودی و پاکستان برای همیشه مستحکم و برقرار خواهند بود.

لازم به ذکر است که بسیاری از مقامات رسمی دولت پاکستان در بیانیه هایی مختلف با ابراز خرسندی از ورود بن سلمان به پاکستان از حمایت نظامی همیشگی پاکستان از عربستان سعودی خبر داده و گفتند که درصورت وجود هرگونه خطری برای عربستان سعودی ، وارد عمل خواهیم شد.

ارسال نظر

 
1