خبر فوری

 
 
رعب و وحشت شدید نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان از افشاگری های یک فعال اجتماعی شیعه در توییتر
کد خبر :1297923240

16:47 1399/12/22


برچسب ها : افراد ربوده شده, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, هیئت حاکمه نظامی پاکستان, کهکشان حیدر,

افشاگری های پی در پی و انتقادات شدید یک زن فعال شیعه در شبکه اجتماعی توییتر به نام کهکشان حیدر مقامات دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان را به لرزه انداخت، به صورتی که روز گذشته جمعی از مقامات ارشد چند سازمان امنیتی پاکستان در نشست خبری خود این زن فعال را متهم به هدایت گروهک های تروریستی و جوخه های ترور در کراچی نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| افشاگری های پی در پی و انتقادات شدید یک زن فعال شیعه به نام کهکشان حیدر در شبکه اجتماعی توییتر  مقامات دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان را به لرزه انداخته است، به صورتی که روز گذشته جمعی از مقامات ارشد چند سازمان امنیتی پاکستان در نشست خبری خود این زن فعال را متهم به هدایت گروهک های تروریستی و جوخه های ترور در کراچی نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمر شاهد معاون بازرس کل دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی در نشست خبری مشترک به همراه عارف عزیز رئیس مرکز پلیس منطقه و سرهنگ شبیر فرمانده نیروهای رنجرز ایالت سند مدعی شد کهکشان حیدر عضو شاخه لندن حزب جنبش ملی متحد(MQM) که ساکن آمریکاست به صورت مستقیم تیم های ترور کننده این حزب در شهر کراچی مورد هدایت قرار می دهد.

سرهنگ شبیر عضو نیروهای رنجرز ایالت سند نیز در این خصوص خاطرنشان کرد: تیم های ترور کننده که در کراچی فعالیت دارند تحت دستورات این خانم قرار دارند، این خانم دارای سابقه در یکی از پرونده های قضایی می باشد.

وی بدون ارائه هیچگونه مدارک و شواهد قابل استناد در ادامه ادعاهای خود خاطرنشان کرد: تمامی کسانی که توسط رنجرز در زمینه ترور افراد توسط رنجرز بازداشت شده و به مجازات حبس ابد محکوم شده اند در اعترافات خود نام خانم کهکشان را ذکر نموده اند.

عمر شاهد معاون بازرس کل دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی در سخنان خود مدعی گردید خانم کهکشان نقش اصلی در پرونده های ترور افراد و شخصیت ها را داشته است.

این مقام امنیتی کراچی در بخش دیگری از سخنان خود با گریز به موارد بازداشتی افراد ترور کننده در سال 2017 میلادی سعی دارد این پرونده ها را نیز مرتبط با سرکار خانم کهکشان حیدر عنوان نماید و به گونه ای شخصیتی تبهکار و تروریست از این زن فعال اجتماعی در رسانه ها و اذهان عمومی ارائه دهد تا بدین ترتیب این نکته را به اثبات برساند که پیام های نشر شده از جانب این فعال اجتماعی در شبکه توییتر تماما کذب و خلاف واقعیت است.

این در حالی است که سرکار خانم کهکشان حیدر که از فعالان برجسته اجتماعی در شبکه توییتر می باشد با رد ادعاهای مقامات امنیتی پاکستان ابراز داشت: امروزه هر کودکی می تواند ده صدای مختلف را با یکدیگر ادغام کند بنابراین نهادهای امنیتی نیز این اقدام را انجام دادند.

وی با ذکر یک حدیث از حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب(علیه السلام) با این عنوان که : «اگر تو قادر به تشخیص حق نیستی، نشانه های جبهه باطل را بنگر که چه کسی را هدف قرار داده اند، همان جا جبهه حق است» خاطرنشان کرد: ای ظالمان! شما هرگز با اتهام زنی علیه من نمی توانید من را از حق گویی و دفاع از مظلومان باز دارید.

ارسال نظر

 
1