خبر فوری

 
 
رسیدگی به شکایات جماعت الدعوه علیه ضبط کردن دارایی های این گروه
کد خبر :273858406

20:29 1398/01/19


برچسب ها : پاکستان, پنجاب, جماعت الدعوه, دادگاه عالی لاهور, لاهور,

دادگاه عالی لاهور روز پنجشنبه 29 فروردین 98 را برای رسیدگی به شکایت جماعت الدعوه علیه دولت فدرال اعلام کرده است.


 

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان ، دادگاه عالی لاهور روز پنجشنبه 29 فروردین 98 را برای رسیدگی به شکایت جماعت الدعوه علیه دولت فدرال اعلام کرده است.

امین الدین خان قاضی دادگاه عالی لاهور به شکایت جماعت الدعوه علیه دولت فدرال پاکستان در زمینه ضبط کردن دارایی موسسه خیریه رسیدگی کرد. خانم سعدیه ملک معاون دادستان کل از طرف دولت فدرال در دادگاه حضور داشت.

وی به دادگاه اعلام کرد که رئیس موسسه خیریه و حزب جماعت الدعوه حافظ سعید در زمینه ضبط کردن دارایی این حزب به دادگاه رجوع کرده است.

وی در ادامه افزود دادگاه در این زمینه به مقامات دولت فدرال اخطاریه ای ارسال کرده است. این شکایت بسیار مهم است به همین دلیل دادستان کل خواهان رسیدگی به این پرونده به طور شخصی است . اما به دلایلی، رسیدگی به پرونده توسط شخص دادستان از 27 فروردین ماه به تاریخ 29 فرودین 98 موکول شد.

لازم به ذکر است ، دولت پاکستان 13 اسفند 1397 به علت فشار های سازمان ملل و صندوق بین المللی پول تمامی دارایی های گروه تروریستی جماعت الدعوه و موسسه خیریه تحت نظر این گروه را ضبط کرد، که پس از آن بسیاری از افراد این حزب دستگیر شدند و دولت پاکستان  نیز مسئولیت اداره مدارس این گروه و دیگر گروه های ممنوعه در سرتاسر کشور را برعهده گرفت.

ارسال نظر

 
1