خبر فوری

 
 
رزمایش مشترک نیروهای نظامی هند و آمریکا به میزبانی ایالات متحده
کد خبر :995341372

13:53 1400/07/25


برچسب ها : آلاسکا, ارتش آمریکا, ارتش هند, تمرینات نظامی, رزمایش مشترک, روابط نظامی, هند, هند و آمریکا,

هند و ایالات متحده آمریکا هفدهمین دوره تمرینات آموزشی مشترک "ایکس یود ابهاس 21" را مورخ 23 مهر ماه با مراسم افتتاحیه در پایگاه الماندورف ریچاردسون در آلاسکا ی آمریکا آغاز کردند.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| هند و ایالات متحده آمریکا هفدهمین دوره تمرینات آموزشی مشترک "ایکس یود ابهاس 21" را مورخ 23 مهر ماه با مراسم افتتاحیه در پایگاه الماندورف ریچاردسون در آلاسکا ی آمریکا آغاز کردند، که مراسم افتتاحیه با به اهتزاز درآمدن پرچم های دوکشور و پخش سرود ملی آغاز شد.

در این رزمایش 300 سرباز آمریکایی از اسکادران 1 هوابرد هنگ 40 سواره و 350 سرباز از گردان پیاده مادرس ارتش هند حضور دارند. برنامه آموزشی 14 روزه شامل فعالیت هایی مانند آموزش مشترک به عنوان بخشی از کمپین تحت امر سازمان ملل متحد علیه شورش/ تروریسم است.

در مراسم افتتاحیه سرلشکر براین آیفلر فرماندهی آلاسکا در ارتش ایالات متحده به طور رسمی از دسته نظامی هند استقبال کرد و ضمن درخواست از دسته های نظامی دو کشور بر تمرکز در زمینه هماهنگی و همکاری متقابل،  بر ضرورت تبادل ایده ها، مفاهیم و بهترین شیوه ها بین نیروهای دو کشور و لزوم یادگیری از تجربیات یکدیگر تاکید کرد.

 

ارسال نظر

 
1