خبر فوری

 
 
رزمایش دریایی پاکستان طی مراسمی رسمی با حضور مقامات ارشد این کشور پایان یافت
کد خبر :228149564

17:24 1399/11/28


برچسب ها : امن 2021, دریای عرب, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, رزمایش دریایی صلح پاکستان, نیروی دریایی پاکستان,

رزمایش دریایی چند ملیتی پاکستان با عنوان «امن 2021» طی مراسمی رسمی در دریای عرب با حضور مقامات ارشد پاکستان از جمله رئیس جمهور و فرمانده ارتش اختتام یافت، پس از آن کشتی های نیروی دریایی پاکستان و نیروی دریایی بین المللی شرکت کننده در این رزمایش آرایش نظامی باشکوهی با نماد "صلح" را تشکیل دادند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| رزمایش دریایی چند ملیتی پاکستان با عنوان «امن 2021» طی مراسمی رسمی در دریای عرب با حضور مقامات ارشد پاکستان از جمله رئیس جمهور و فرمانده ارتش اختتام یافت، پس از آن کشتی های نیروی دریایی پاکستان و نیروی دریایی بین المللی شرکت کننده در این رزمایش آرایش نظامی باشکوهی با نماد "صلح" را تشکیل دادند.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی نیروی دریایی پاکستان مراسم اختتامیه رزمایش دریایی «امن 2021» با حضور دکتر عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان در ناو «معاون» نیروی دریایی، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان، نمایندگان ارشد نظامی کشورهای شرکت کننده در این رزمایش از جمله هیئت ناظر نظامی جمهوری اسلامی ایران به ریاست امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» در دریای عرب برگزار گردید.

در این مراسم همچنین سید علی حیدر زیدی وزیر امور دریانوردی، سرکار خانم زبیده جلال وزیر تولیدات دفاعی، سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند، ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش و فرمانده نیروی هوایی پاکستان به همراه سفرای کشورهای مختلف، کمیساریای عالی، افسران ارشد نظامی و وابستگان دفاعی و  دریایی نیز حضور داشتند.

در این مراسم توانمندی ها و مهارت های دفاعی نیروی دریایی کشورهای حاضر در این رزمایش در مرحله پایانی به نمایش گذاشته شد و جنگنده های نظامی نیروی هوایی پاکستان و نیروهای خارجی شرکت کننده به اجرای حرکات رزمایشی و نمایشی پرداختند.

سپس ناوهای نیروی دریایی کشورهای حاضر با اتخاذ آرایش ویژه به عنوان نماد صلح و تعهد به این رزمایش بین المللی پایان دادند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در مراسم پایانی این رزمایش با تقدیر از نمایندگان کشورهای حاضر در این رزمایش برگزاری موفق رزمایش دریایی امن 2021 با محوریت صلح و ثبات منطقه را به نیروی دریایی پاکستان تبریک گفت و افزود: رزمایش امن -21 با تلاش مشترک همه شرکا، نقشی اساسی در ایجاد صلح در منطقه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1