خبر فوری

 
 
ربوده شدن 8 کوهنورد بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان از شهر کویته
کد خبر :446908212

12:39 1400/06/15


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته طی عملیاتی در شهر کویته 8 کوهنورد جوان بلوچ را بازداشت و به همراه خود به محل نامشخص منتقل نمودند.


کویته: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته طی عملیاتی در شهر کویته 8 کوهنورد جوان بلوچ را بازداشت و به همراه خود به محل نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منشتر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته با یورش به یک مراسم عروسی در منطقه کلی سهراب قمبرانی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان 8 نوجوان کوهنورد بلوچ را بازداشت و سپس ناپدید نمودند.

طبق اعلام منابع آگاه، اسامی افراد ربوده شده بلوچ به این شرح اعلام شده است: منصور قمبرانی، داوود قمبرانی، زبیر قمبرانی، عزیر زهری، شکیل شاهوانی، عمیر زهری و شبیر سمالانی.

بر اساس گفته شاهدان عینی تعداد وسیعی از نیروهای ارتش پاکستان با یورش به مراسم عروسی این هشت نوجوان بلوچ را دستگیر و به همراه خود بردند.

گفتنی است یکی از افراد ربوده شده در این عملیات به نام منصور قمبرانی ماه ژوئن سال جاری میلادی از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد شده بود. منصور قمبرانی و دیگر هفت نفر ربوده شده از اعضای باشگاه ماجراجویی کوهنوردی مرید هستند.

ارسال نظر

 
1