خبر فوری

 
 
ربوده شدن 8 نفر توسط ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان
کد خبر :1002063339

11:33 1400/11/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, پنجگور, تربت, خضدار, سازمان دانشجویان بلوچ, شهروندان بلوچ, نوشکی, کیچ,

ارتش پاکستان 8 نفر را در شهرستان های نوشکی، پنجگور، خضدار و شهر تربت ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | ارتش پاکستان 8 نفر را در شهرستان های نوشکی، پنجگور، خضدار و شهر تربت ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده است.

ارتش پاکستان یکی از رهبران دانشجویان و برادر مدیرکل سازمان دانشجویان بلوچ را در شهر تربت شهرستان کیچ، 2 نفر را در شهرستان پنجگور و 4 نفر را از شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان ربوده است.

اسامی افراد ربوده شده مذکور نذیر رحمت معروف به عزیز بلوچ هنرمند بلوچی و برادر بزرگتر ماما عظیم بلوچ مدیر کل سازمان دانشجویان بلوچ، رجب فرزند حاجی دلمراد، باسط فرزند حسن، وحید، عاصم، فرید فرزند محمد اسلم و سمیع فرزند عبدالغفار می باشد.

نذیر رحمت در شهر تربت، رجب و باسط در شهرستان پنجگور و وحید، سمیع، فرید و عاصم در شهرستان نوشکی توسط ارتش پاکستان ربوده شدند.

لازم به ذکر است که ارتش پاکستان طی چند روز گذشته چندین نفر را در شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان ربوده و به علت عملیات نظامی ارتش پاکستان و مسدود شدن راه ها، شناسایی هویت افراد ربوده شده دشوار شده است.

ارتش پاکستان همچنین حفیظ بلوچ دانشجوی سال آخر دانشگاه قائد اعظم را در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان ربوده است.

ارسال نظر

 
1