خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک معلم بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان از شهر خضدار
کد خبر :529350793

14:11 1400/12/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, خضدار, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان یک معلم بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان یک معلم بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، منابع آگاه محلی اعلام نمودند نیروهای امنیتی ارتش پاکستان حوالی ساعت 2 بعد از ظهر روز گذشته یک معلم بلوچ به نام نذیر احمد را از بازار مرکزی خضدار واقع در روبروی مسجد صابری ربودند.

گفتنی است نذیر احمد پیش از این یک سال قبل در 23 اسفند ماه 1399 به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شد و پس از تحمل 3 ماه حبس در زندان‌های امنیتی آزاد و به منزل خود بازگشت.

لازم به ذکر است برادر روزنامه‌نگار وی به نام منیر احمد شاکر نیز در 23 مرداد ماه 1390 در تیراندازی عناصر ناشناس به قتل رسید، گفته می‌شود وی به دست عناصر جوخه‌های مرگ تحت حمایت ارتش پاکستان به قتل رسیده است.

پیش از این نیز یک معلم بلوچ از اهالی منطقه منگچر شهرستان قلات به نام کفایت الله نیز توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شد و همچنان در زندان‌های مخوف پاکستان به سر می‌برد.

ارسال نظر

 
1