خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک عضو نیروهای ویژه پلیس پاکستان در کویته
کد خبر :1079686856

09:56 1399/12/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, پلیس ایالت بلوچستان, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, کویته,

یکی از اعضای نیروهای ویژه پلیس ایالت بلوچستان به نام عبدالرشید بگتی 8 اسفند ماه 1399 به دست افراد ناشناس ربوده شد.


کویته: به گزارش راز نیوز| یکی از اعضای نیروهای ویژه پلیس ایالت بلوچستان به نام عبدالرشید بگتی 8 اسفند ماه 1399 به دست افراد ناشناس ربوده شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عبدالرشید بگتی عضو نیروهای ویژه پلیس بلوچستان از اهال یمنطقه دیره بگتی حوالی ساعت 11 ظهر روز جمعه هشتم اسفند ماه در محدوده مرکز پلیس هنه ارک کویته ناپدید شد.

در حالی که تاکنون دلیل ناپدید شدن عبدالرشید اعلام نشده است اما منابع خبری احتمال می دهند وی به دست سرویس های اطلاعاتی ربوده شده است.

اعضای خانواده عبدالرشید از وزیر ارشد ایالت بلوچستان، بازرس کل پلیس بلوچستان و دیگر نهادهای اطلاعاتی پاکستان درخواست نموده اند تمامی اقدامات لازم برای بازگرداندن عبدالرشید را به کار بندند.

لازم به ذکر است ربوده شدن شهروندان بلوچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان طی دو دهه اخیر بیش از پیش شدت یافته و در حال حاضر این موضوع به مسئله ای اساسی در سطح کشور و جهانی تبدیل گشته است، در حال حاضر صدها تن از شهروندان بلوچ از اهالی نقاط مختلف ایالت بلوچستان در بند سرویس های اطلاعاتی قرار دارند و هیچ اطلاعی از وضعیت آنان در دست نیست.

گفتنی است طی روزهای اخیر نیز جسد مربوط به یکی از شخصیت های سیاسی برجسته و عضو حزب عوامی ملی بلوچستان به نام اسد خان اچکزئی در منطقه نوحصار کویته شناسایی و یافت گردید، وی 5 ماه قبل توسط افراد ناشناس از یکی از مناطق حوالی فرودگاه کویته ناپدید شده بود.

ارسال نظر

 
1