خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک شهروند نوجوان ساکن کویته به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1349759429

12:30 1400/04/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, افراد مسلح ناشناس, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, کویته,

ولی محمد مینگل شهروند ساکن شهر کویته ایالت بلوچستان روز گذشته با حضور در کمپ تحصن صدای افراد ربوده شده بلوچ در شهر کویته ابراز داشت: فرزند من به نام علی اکبر پس از خروج از منزل به توسط سرنشینان یک خودروی ناشناس ربوده شد.


کویته: به گزارش راز نیوز| ولی محمد مینگل شهروند ساکن شهر کویته ایالت بلوچستان روز گذشته با حضور در کمپ تحصن صدای افراد ربوده شده بلوچ در شهر کویته ابراز داشت: فرزند من به نام علی اکبر پس از خروج از منزل به توسط سرنشینان یک خودروی ناشناس ربوده شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ولی محمد مینگل در اظهارات خود در کمپ انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ گفت: پسر من 7 تیرماه از منزلمان واقع در محله موسی کلونی در خیابان سریاب از منزل خارج شد و پس از مدتی ناپدید شد، در حالی که دو دستگاه تلفن همراه وی نیز خاموش می باشد.

وی افزود: پس از عدم بازگشت فرزندم و بی اطلاعی از وضعیت وی به مرکز پلیس مراجعه کردم و به نوبه خود برای جستجوی فرزندم تلاش نمودم، در این حین کارگران مشغول به کار در خیابان اصلی محله موسی کلونی اطلاع دادند که سرنشینان دو خودروی بدون پلاک که در آن افراد لباس شخصی و نیروهای اف سی حضور داشتند یک پسر نوجوان را با بستن چشمانش سوار بر خودرو نموده و وی را به با خود بردند.

پدر علی اکبر در پایان خطاب به وزیر ارشد ایالت بلوچستان، مقامات نظامی پاکستان و نخست وزیر خاطرنشان کرد: فرزند من یک دانشجو است و ما از قشر ضعیف هستیم، بنابر این درخواست دارم فرزند من را از چنگ سازمان های اطلاعاتی پاکستان نجات دهید.

ارسال نظر

 
1