خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک شهروند بلوچ و آزادی یک تن دیگر از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :312820749

16:34 1400/06/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان دو روز قبل یک شهروند بلوچ از اهالی شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان را بازداشت و ناپدید نمودند، از سوی دیگر یک شهروند بلوچ که 21 مرداد ماه سال جاری ربوده شده بود از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان دو روز قبل یک شهروند بلوچ از اهالی شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان را بازداشت و ناپدید نمودند، از سوی دیگر یک شهروند بلوچ که 21 مرداد ماه سال جاری ربوده شده بود از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران سرویس های اطلاعاتی و نیروهای ارتش پاکستان طی عملیاتی در منطقه کلیکور شهرستان پنجگور یک شهروند بلوچ به نام حکیم فرزند غلام محمد را بازداشت و به همراه خود بردند.

طبق گفته منابع آگاه، این شهروند بلوچ دو سال قبل نیز به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و به محل نامشخص منتقل شده بود، وی پس از تحمل نزدیک به یک سال اسارت از بند سرویس های اطلاعاتی آزاد شده بود.

از سوی دیگر یک شهروند بلوچ به نام اخلاق فرزند پیربخش که 21 مرداد ماه جاری توسط نیروهای امنیتی پاکستان از منطقه دشتی بازار شهرستان کیچ ربوده شده آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1