خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک شهروند بلوچ از ایالت سند و آزادی سه تن دیگر از افراد ربوده شده بلوچ
کد خبر :1065698455

13:29 1400/11/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, افراد مسلح بلوچ, حیدرآباد, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

یک شهروند بلوچ به نام سهیل بلوچ از اهالی پنجگور طی عملیات نیروهای امنیتی ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان از شهر حیدرآباد ایالت سند ربوده شد، از سوی دیگر سه شهروند بلوچ از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منازل خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز|یک شهروند بلوچ به نام سهیل بلوچ از اهالی پنجگور طی عملیات نیروهای امنیتی ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان از شهر حیدرآباد ایالت سند ربوده شد، از سوی دیگر سه شهروند بلوچ از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منازل خود بازگشتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی در عملیاتی مشترک به منزل در شهر حیدرآباد ایالت سند یورش برده و سهیل بلوچ از اهالی پنجگور را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

اعضای خانواده سهیل بلوچ با تایید خبر ربوده شدن وی اعلام نمودند: ماموران سرویس های اطلاعاتی به همراه نیروهای پلیس یکم فوریه(دوازدهم بهمن ماه) به منزل ما حمله نموده و سهیل بلوچ را به همراه خود بردند.

طبق اعلام اعضای خانواده سهیل بلوچ، وی چندی پیش پس از دیدار با اقوام خود در پنجگور مجددا به حیدرآباد بازگشت. سهیل بلوچ به همراه دیگر اعضای خانواده خود از 45 سال گذشته در حیدرآباد سکونت دارد.

آنان از نهادهای حامی حقوق بشر و دولت محلی ایالت سند درخواست نمودند سهیل بلوچ را هرچه فوری از بند سرویس های اطلاعاتی آزاد کنند.

از سوی دیگر مسرور عارف از اهالی پنجگور و کریم بلوچ از اهالی نوشکی که در عملیات های اخیر ارتش پاکستان ربوده شده بودند از زندان های اطلاعاتی آزاد و به منازل خود بازگشتند.

علاوه بر این محمد افضل فرزند عبدالله زهری که چهار ماه قبل از شهر خضدار ایالت بلوچستان ربوده شده نیز از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد شد.

ارسال نظر

 
1