خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک شخص دیگر توسط نیروهای امنیتی پاکستان در گوادر
کد خبر :1018708881

11:38 1397/09/29


برچسب ها : افراد ربوده شده, بلوچستان, سازمان اطلاعات پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش و سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) ، شب گذشته با یورش به منزلی در منطقه نیا آباد گوادر، یک شخص نوجوان به نام نوید فرزند حاجی نصیر را بازداشت و به مکان نامشخصی انتقال دادند.


 

گوادر: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی سنگر، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه فعالیت های سرکوبگرانه خود علیه شهروندان پاکستانی در ایالت بلوچستان، یک شخص دیگر را از منطقه گوادر بازداشت نموده و به مکانی نامشخص انتقال دادند.
بر اساس اطلاعات واصله، نیروهای امنیتی ارتش و سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) ، شب گذشته با یورش به منزلی در منطقه نیا آباد گوادر، یک شخص نوجوان به نام نوید فرزند حاجی نصیر را بازداشت و به مکان نامشخصی انتقال دادند.
طبق گفته اهالی محل، نیروهای امنیتی ارتش و سازمان اطلاعات پاکستان، پس از یورش به منزل این جوان، تلفن های همراه تمامی اعضای خانواده وی را ضبط نمودند.
بازداشت و سرکوب شهروندان بلوچ و انتقال آنان به مکان نامشخص، به فعالیت روزمره نیروهای امنیتی ارتش پاکستان تبدیل گردیده است.
شهروندان بلوچ از کمترین امکانات رفاهی و بهداشتی برخوردار هستند و در صورت اعتراض برای احقاق حقوق خود، توسط سازمان اطلاعات پاکستان به بهانه های واهی ربوده میشوند و ماهها و حتی سالها در بند سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) به سر میبرند به صورتی که هیچکس از وضعیت این افراد اطلاعی ندارد.

 

ارسال نظر

 
1