خبر فوری

 
 
ربوده شدن و آزادی چهار تن از افراد بلوچ
کد خبر :1081261296

12:36 1401/12/01


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان پاکستان, شهرستان پنجگور, کراچی, کویته,

منابع بلوچ اظهار داشتند که دو تن از افراد بلوچ از کراچی و پنجگور توسط نیروهای امنیتی ربوده شده و دو تن دیگر که به دست سازمان های امنیتی از کویته ربوده شده بودند آزاد شده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع بلوچ اظهار داشتند که دو تن از افراد بلوچ از کراچی و پنجگور توسط نیروهای امنیتی ربوده شده و دو تن دیگر که به دست سازمان های امنیتی از کویته ربوده شده بودند آزاد شده اند.

براساس گزارش، یحی سلام فرزند سلام ساکن خدا بادان روز یکشنبه 30 بهمن توسط افراد مسلح ناشناس (نیروهای امنیتی) از نزدیکی مسجد حاجی نصیر شهرستان پنجگور دستگیر و به مکان نامشخصی منتقل شده است.

از طرفی اورنگ زیب فرزند سراج از اهالی سوردو پنجگور شب 7 فوریه (18 بهمن) طی یورش نیروهای امنیتی به منزل وی در کراچی دستگیر و به جای منشخصی منتقل گردیده است. وی پیش از این نیز 2 ژوئیه 2020 میلادی دستگیر و پس از 8 ماه اسارت آزاد شده بود.

همچنین گزارش منابع بلوچ حاکی از آزاد شدن دو تن از افراد ربوده شده از کویته به نام های محمد ریاض فرزند فقیر محمد نیچاری و محمد اعظم فرزند عبدالقادر نیچاری می باشد. دو فرد نامبرده مورخه 21 نوامبر 2017 به دست سازمان های امنیتی پاکستان ربوده شده بودند.

ارسال نظر

 
1