خبر فوری

 
ربوده شدن فرزند خردسال نماینده مجلس محلی ایالت بلوچستان به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1270760108

11:58 1400/04/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, افراد ربوده شده پشتو, حزب ملی مردمی پشتون, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, کویته,

سرویس های اطلاعاتی پاکستان صبح روز گذشته طی عملیاتی در شهر کویته فرزند خردسال نصرالله زیره نماینده حزب پشتون خوا ملی عوامی در مجلس محلی ایالت بلوچستان را ربودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرویس های اطلاعاتی پاکستان صبح روز گذشته طی عملیاتی در شهر کویته فرزند خردسال نصرالله زیره نماینده حزب پشتون خوا ملی عوامی در مجلس محلی ایالت بلوچستان را ربودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نصرالله زیره از رهبران حزب پشتون خوا ملی عوامی روز گذشته در بیانیه ای ابراز داشت: امروز فرزند یازده ساله من اولس یار خان که دانش آموز کلاس پنجم است از مقابل منزلمان توسط 6 نفر از ماموران سازمان های امنیتی ربوده شد.

وی افزود: ماموران سرویس های اطلاعاتی با بستن چشمان فرزندم وی را به مدت 5 ساعت در محل نامشخص نگاه داشته و سپس وی را در میدان دوکانی بابا واقع در نزدیکی میدان سریاب رها نمودند، سپس این کودک معصوم سه ساعت پیاده روی نمود و به منزل رسید، این چند ساعت که برای تمام اعضای خانواده در حالت نگرانی و اضطراب گذشت غیر قابل وصف است.

نصرالله زیره خاطرنشان کرد: دم زدن از حقوق ملت پشتون و دیگر مردم مظلوم در پاکستان یک جرم است، اگر این اقدام جرم است ما به آن ادامه خواهیم داد.

وی گفت: سازمان های امنیتی پاکستان به اقدامات سخیف و سبک روی آورده اند که دور از انتظار است اما آنها در اشتباه هستند اگر تصور کنند که من یا خانواده من از مواضع سیاسی خود عقب نشینی کنیم. حزب پشتون خوا ملی عوامی  از شهید عبدالصمد خان اچکزئی تا شهید عثمان خان کاکر همواره در این راه جانشفانی نموده است، دولت و سازمان های مسئول برپایی امنیت وظیفه دارند با بازداشت عاملان این اقدام آنها را به کیفر مجازاتشان برسانند.

 

ارسال نظر

 
1