خبر فوری

 
 
ربوده شدن سه شهروند دیگر بلوچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از منطقه دهادر
کد خبر :743486057

13:26 1399/12/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

سرویس های اطلاعاتی پاکستان در ادامه فرآیند سرکوب شهروندان بلوچ سه شهروند دیگر بلوچ را بازداشت و به زندان های مخوف خود منتقل نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرویس های اطلاعاتی پاکستان در ادامه فرآیند سرکوب شهروندان بلوچ سه شهروند دیگر بلوچ را بازداشت و به زندان های مخوف خود منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دو روز گذشته در عملیاتی به همراه ماموران سرویس های اطلاعاتی در منطقه دهادر شهرستان کچهی دو شهروند بلوچ به نام جان بیگ رِند و سلطان رِند را بازداشت و سپس ناپدید نمودند.

نیروهای امنیتی پاکستان همچنین پیش از این مورخ 15 اسفند ماه یک شهروند بلوچ به نام غلام مصطفی از اهالی منطقه دهادر را از کویته بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

اعضای خانواده این افراد اعلام نمودند همگی از قشر کارگر و ضعیف جامعه هستند، بنابراین تمامی عزیزانمان را هرچه فوری آزاد کنید.

از سوی دیگر یک نوجوان بلوچ به نام نور داد بلوچ فرزند عرض محمد از اهالی منطقه اورماره از توابع شهرستان گوادر که 8 آذر ماه 1398 به دست نهادهای امنیتی پاکستان ربوده شده بود پس از تحمل 15 ماه اسارت آزاد و به منزل خود بازگشت.

گفتنی است طی 4 روز گذشته نزدیک به 9 نفر از افراد ربوده شده از از نقاط مختلف ایالت بلوچستان همچون نوشکی، کویته، سبی، کچهی و تربت از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشتند.

ارسال نظر

 
1