خبر فوری

 
 
ربوده شدن سه شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان از شهر بندری کراچی
کد خبر :2004139064

12:15 1397/12/11


برچسب ها : ISI, افراد ربوده شده, سازمان اطلاعات پاکستان, کراچی,

نیروهای امنیتی و ماموران سازمان اطلاعات پاکستان با یورش به منزلی در شهر کراچی، 2 برادر بلوچ و یک تن دیگر را بازداشت و به محل نامشخصی منتقل نمودند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز به نقل از بلوچستان پست، نیروهای امنیتی و ماموران سازمان اطلاعات پاکستان با یورش به منزلی در شهر کراچی، 2 برادر بلوچ و یک تن دیگر را  بازداشت و به محل نامشخصی منتقل نمودند.

نسیم و مرید فرزند نذیر احمد از اهالی منطقه تمپ بلوچستان، دو برادری هستند که به همراه یک تن دیگر از بستگانشان توسط ماموران سازمان اطلاعات پاکستان از شهر کراچی ربوده شده اند.

لازم بذکر سازمان اطلاعات پاکستان، شهروندان این کشور از قومیت های مختلف را از ایالت های بلوچستان، سند و خیبر پختون خواه بازداشت و به پایگاه های ناشناس خود منتقل می نمایند و تاکنون هزاران شهروند بلوچ، پشتون و ... در بند این سازمان به سر میبرند به صورتی که هیچگونه اطلاعی از محل بازداشت این افراد و شرایط و وضعیتشان در دست نیست.

این افراد پس از گذشت سالها آزاد گشته و به آغوش خانواده باز میگردند و بسیاری دیگر نیز تنها جسد مجروح و شکنجه شده شان از مناطق شهری و یا بیابان های بلوچستان کشف میگردد.

ارسال نظر

 
1