خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ از مناطق خضدار و پنجگور بلوچستان
کد خبر :1368148107

12:49 1401/06/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, خضدار, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در شهرستان های خضدار و پنجگور ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز|  نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در شهرستان های خضدار و پنجگور ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در عملیاتی در حوالی میدان عمر فاروق شهر خضدار یک شهروند بلوچ به نام ممتاز فرزند محمد مراد از اهالی منطقه مشکه شهرستان آواران را بازداشت نمودند.

تاکنون هیچ وضعیتی از این شهروند بلوچ پس از بازداشت توسط دایره مبارزه با تروریسم مشخص نیست، وی پیش از این دو بار در سال های 2015 و 2017 میلادی توسط نهادهای امنیتی ربوده شده و پس از آن آزاد شد.

علاوه بر این اطلاعات دریافت شده از پنجگور نیز حاکی از ربوده شدن یک شهروند بلوچ به نام یار جان فرزند عبدالمالک توسط نهادهای اطلاعاتی پاکستان است.

لازم به ذکر است طی چند روز گذشته 9 نفر از شهرستان های پنجگور و خضدار بازداشت و ناپدید شده اند.

ارسال نظر

 
1