خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو زن بلوچ از اهالی استان آواران توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان
کد خبر :695842655

14:46 1398/09/09


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, زنان بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, شهروندان بلوچ,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه موج جدید بازداشت شهروندان بلوچ، 2 زن از اهالی استان آواران ایالت بلوچستان را ربودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه موج جدید بازداشت شهروندان بلوچ، 2 زن از اهالی استان آواران ایالت بلوچستان را ربودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز گذشته بی بی سکینه بلوچ را از منطقه هارون دن استان آواران بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند به صورتی که هیچگونه خبری از وضعیت وی در دست نیست.

دل مراد بلوچ دبیر مرکزی اطلاعات و فرهنگ جنبش ملی بلوچ در این باره خبر داد: یکی از فرزندان جوان بی بی سکینه بلوچ به نام ساجد در چهارم آذر ماه جاری به همراه یک جوان بلوچ دیگر به نام پرویز فرزند صادق توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شد و همسر بی بی سکینه نیز با ضرب و شتم نیروهای امنیتی دچار مصدومیت شدید شده است.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین یک زن دیگر از اهالی منطقه ماشی استان آواران ایالت بلوچستان را ربودند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته یک زن بلوچ به نام سعیده بی بی را از منطقه ماشی استان آواران بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند و تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست، نیروهای امنیتی ارتش اعضای خانواده این زن بلوچ را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ارسال نظر

 
1