خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو دانشجوی بلوچ از شهر لاهور توسط نهادهای اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :139312668

12:51 1401/01/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, دانشجویان بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, لاهور,

دو دانشجوی بلوچ شب گذشته توسط نهادهای اطلاعاتی پاکستان از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب ربوده شدند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دو دانشجوی بلوچ شب گذشته توسط نهادهای اطلاعاتی پاکستان از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب ربوده شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران گبول روزنامه نگار خبرگزاری دان از شهر لاهور در این خصوص خبر داد: دو دانشجو از اهالی ایالت بلوچستان حوالی ساعت 10 شب سه شنبه توسط ماموران نهادهای اطلاعاتی پاکستان از منطقه مسلم تاون شهر لاهور ربوده شدند.

وی افزود: این دو فرد ربوده شده از دانشجویان دانشگاه پنجاب در شهر لاهور بودند، اسامی این دو دانشجوی بلوچ آدم فرزند محمد علی و عمران فرزند شبیر احمد اعلام شده است.

یک دانشجوی دیگر بلوچ که در لاهور مشغول به تحصیل است با تایید این خبر گفت: عمران و آدم از دانشجویان سال اول و اهالی منطقه تجابان شهر تربت از توابع شهرستان کیچ ایالت بلوچستان هستند.

وی افزود: این دو دانشجو پیش از این در ماه ژانویه نیز به دست نهادهای اطلاعاتی به همراه دو دانشجوی دیگر بلوچ ربوده شده بودند و پس از گذشت مدتی تمامی این چهار فرد از بند زندان های اطلاعاتی آزاد شدند.

ارسال نظر

 
1