خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو تن از روزنامه نگاران از شهر چمن بلوچستان
کد خبر :1974026548

17:18 1399/04/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, روزنامه نگار,

دو تن از روزنامه نگاران به اسم سعید علی اچکزئی گزارشگر ارشد "سماء نیوز" و رئیس اسبق باشگاه خبرنگاران چمن و عبد المتین اچکزئی عضو "خیبر نیوز" عصر روز گذشته از شهر چمن استان قلعه عبدالله ربوده شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو تن از روزنامه نگاران به اسم سعید علی اچکزئی گزارشگر ارشد "سماء نیوز" و رئیس اسبق باشگاه خبرنگاران چمن و عبد المتین اچکزئی عضو "خیبر نیوز" عصر روز گذشته از شهر چمن استان قلعه عبدالله ربوده شدند. اصحاب رسانه ضمن محکومیت این ربایش، خواستار آزادی بدون شرط این روزنامه نگاران شدند.

از طرفی حامد میر روزنامه نگار و تحلیل گر برجسته پاکستانی در تویتی افزایش آمار سانسور رسانه ای را غیر قانونی توصیف کرد و افزود: سانسور رسانه ای حاکی از ضعف رسانه و پارلمان است، این یک چالشی برای عدالت نیز است زیرا در حکومتی که بوسیله سانسور رسانه ای از منافع ملی حفاظت شود، در چنین حکومتی منافع مردم و منافع ملی به دو مقوله جدای از هم تبدیل می شوند.

همچنین یکی از کاربران در واکنش به ربوده شدن دو روزنامه نگار به دست نیروهای امنیتی نوشت: این است علت عدم پوشش دادن خبرهای داخلی بلوچستان توسط رسانه ها؛

ارسال نظر

 
1