خبر فوری

 
 
ربوده شدن ده تن از شهروندان بلوچ به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در کیچ
کد خبر :1467267147

09:20 1400/11/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, دشت, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیاتی که از چندین روز گذشته آغاز شده است ده تن از شهروندان بلوچ از اهالی منطقه دشت شهرستان کیچ را بازداشت و با خود به همراه بردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیاتی که از چندین روز گذشته آغاز شده است ده تن از شهروندان بلوچ از اهالی منطقه دشت شهرستان کیچ را بازداشت و با خود به همراه بردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی این عملیات که در درچکو منطقه دشت از توابع شهرستان کیچ انجام شد دست کم ده نفر از جمله سه فرد مسن را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

در این عملیات سه فرد مسن به نام های مراد، کمال و حبیب هرکدام با سن تقریبی 80 سال به همراه 7 تن دیگر شامل فدا فرزند نظر، فدا فرزند ابراهیم، اویس فرزند رسول بخش، حنیف فرزند فراک، نیاز فرزند امید، عابد فرزند بشیر و بلال فرزند شبیر توسط نیروهای ارتش و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شدند.

ارسال نظر

 
1