خبر فوری

 
 
ربودن فعال ملی گرای سندی از شهر حیدرآباد ایالت سند توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1117539441

15:54 1400/10/21


برچسب ها : افراد ربوده شده سند, افراد مفقود شده, حیدرآباد, سازمان های امنیتی, صدای افراد ربوده شده سند, فعال ملی گرای سند,

نیروهای امنیتی پاکستان برای سومین بار مهران مهرانی فعال ملی گرای سندی را شب گذشته از شهرحیدرآباد ایالت سند دستگیر و مفقود کردند.


 

 
سند: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان برای سومین بار مهران مهرانی فعال ملی گرای سندی را شب گذشته از شهرحیدرآباد ایالت سند دستگیر و مفقود کردند.
به گفته گروه صدای افراده ربوده شده سند، مهران مهرانی فعال ملی گرای سندی که دو بار طی چند سال گذشته ربوده شده بود این بار نیز برای بار سوم توسط نیروهای امنیتی پاکستان پس از ضرب و شتم، از خانه اش در شهر حیدرآباد ایالت سند ربوده و به مکان نامعلومی منتقل گردید.
گروه صدای افراده ربوده شده سند در ادامه گفتند: ما از سازمان های حقوق بشر و بین المللی خواستار کنترل و نظارت بر فعالیت های ضد حقوق بشری عوامل نیروهای امنیتی و دولتی پاکستان در سند هستیم و آنان بایستی روند ربودن افراد فعال ملی گرای سندی را در ایالت سند متوقف کنند.
همچنین سال‌هاست افراد و فعالان بسیاری از ایالت سند توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده و تاکنون به خانه ها خود باز‌ نگشته اند.

 

ارسال نظر

 
1