خبر فوری

 
 
ربودن فرد دیگری از منطقه گرمکان استان پنجگور توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1989886111

15:39 1400/06/24


برچسب ها : پنجگور, جوخه مرگ, ربودن افراد بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان یک فرد بلوچ را از منطقه گرمکان استان پنجگور ایالت بلوچستان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان یک فرد بلوچ را از منطقه گرمکان استان پنجگور ایالت بلوچستان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

بر اساس جزئیات منشر شده، روز گذشته نیروهای امنیتی پاکستان فردی به نام فهیم فرزند شاجی حلیم را از منطقه گرمکن پنجگور دستگیر کرده و به مکان نامعلومی منتقل کردند. به گفته برخی منابع ربایندگان متعلق به سازمان های اطلاعات دولتی و گروه جوخه مرگ بوده اند همچنین به گفته برخی ملی گرایان بلوچ، نیروهای امنیتی پاکستان گروهی به نام جوخه مرگ را در بلوچستان با هدف جلوگیری از استقلال بلوچستان ایجاد کرده و این گروه با ربودن و کشتن افراد بلوچ ضعف خود را آشکار میکند.

در همین حال، منصور قمبرانی، وسیم قمبرانی، داوود قمبرانی ، زبیر قمبرانی، عزیر زهری، شکیل سمالانی و شببیر سمالانی  که به دست نیروهای امنیتی از منطقه قمبرانی شهر کویته مفقود شده بودند در شنبه شب 13 شهریور (4 سپتامبر) نجات یافته و به خانه های خود رسیدند.

این جوانان در مراسم عروسی حضور داشتند که نیروهای امنیتی به محل مراسم آمده و جوانان را بازداشت و آنها را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

ارسال نظر

 
1