خبر فوری

 
 
ربودن شدن جوان بلوچ بدست نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :1149913256

17:40 1400/04/02


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, افراد بوده شده, ناپدید شدن اجباری, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای ارتش پاکستان پانزده روز گذشته در کویته مرکز بلوچستان پاکستان منصور قمبرانی را از خانه اش ربوده و ناپدید کردند، پس از گذشت پانزده روز هیچ اطلاعی از وی در دست نیست


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای ارتش پاکستان پانزده روز گذشته در کویته مرکز بلوچستان پاکستان منصور قمبرانی را از خانه اش ربوده و ناپدید کردند، پس از گذشت پانزده روز هیچ اطلاعی از وی در دست نیست، مادر و سایر بستگان وی امروز به اردوگاه صدای مفقودین بلوچ آمده و اعتراضات خود را ثبت کردند، مادر منصور قمبرانی گفت: پانزده روز قبل نیروهای امنیتی به خانه ما آمدن، و من به گفته آنها منصور را بیدار کردم، آنها گفتند پس از گرفتن اطلاعات در مورد چند موضوع وی را آزاد میکنند اما پس از گذشت پانزده روز وی هنوز ناپدید است.

مادر منصور قمبرانی گفت: به ما اطلاع دهید منصور کجاست و در چه شرایطی است، تقصیر او چیست که پس از گذشت پانزده روز هنوز ناپدید است.

لازم به یادآوری است منصور قمبرانی یک کوهنورد و عضو باشگاه مرید است، این باشگاه مستقل و بصورت محلی تاسیس شده است، مقامات هنوز در مورد ناپدید شدن اجباری وی توضیحی ارائه نداده اند.

لازم به ذکر است اخیرا تعداد ناپدید شدگان اجباری در بلوچستان به شدت افزایش یافته است، امروز دو دانش آموز از منطقه کیچ ناپدید شدند، این در حالیست که قبل از آن یک نوجوان به نام گهرام فرزند نادل در بازداشت کشته شد.

پیش از این دایره مبارزه با تروریست ادعا کرده بود چهار عضو ارتش آزادی بخش بلوچ را حین عملیات کشته است اما تحقیقات منابع بلوچ نشان داد این افراد از قبل در بازداشت نیروهای امنیتی بودند.

احزاب و سازمان های سیاسی نگرانی های خود را درباره قتل افراد بازداشت شده در عملیات جعلی نشان میدهند، رهبر اداره صدای افراد ربوده شده بلوچ گفت: چنین حوادثی بدلیل سکوت سازمان های بین المللی در حال رخ دادن است.

ارسال نظر

 
1