خبر فوری

 
 
ربودن افراد بلوچ توسط دایره مبارزه با تروریسم همچنان ادامه دارد
کد خبر :458669255

16:42 1400/03/30


برچسب ها : دایره مبارزه با تروریسم, ربودن افراد بلوچ, نیروهای امنیتی, کویته,

نیرو های امنیتی کویته مرکز بلوچستان پس از بازداشت 3 نفر آنها را به یک مکان نامعلومی منتقل کردند و پس از انتقال تاکنون هیچ اطلاعی از افراد بازداشت شده به دست نیامده است.


 

بلوچستان : به گزارش راز نیوز | نیرو های امنیتی کویته مرکز بلوچستان پس از بازداشت 3 نفر آنها را به یک مکان نامعلومی منتقل کردند و پس از انتقال تاکنون هیچ اطلاعی از افراد بازداشت شده به دست نیامده است.

طبق گزارشات منابع خبری بلوچستان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در هزار گنجی واقع درشهر کویته بلوچستان 3 نفر از اهالی منطقه را به نام منظور فرزند ولد غنی خان لانگانی، بوزو خان فرزند نذر علی لانگانی و نبل جتوئی را ربوده اند که تا به الان خبری از آنها بدست نیامده است.

شغل بوزو خان مغازه داری و شغل نبل جتوئی نگهبانی بوده است.

بوزو خان پیش از این به همراه برادرش میرا خان از منطقه هرنائی ربوده شده بود، با این حال بعد از 5 سال اسارت در بند سازمان های امنیتی بوزو خان بار دیگر بازداشت شد.

اقوام افراد ربوده شده پس از ناپدید شدن عزیزانشان ابراز نگرانی کردند. همچنین طی به قتل رساندن افراد ربوده شده توسط دایره مبارزه با تروریسم در درگیری های جعلی باعث افزایش نگرانی خانواده های افراد ربوده شده، گردیده است.

ارسال نظر

 
1