خبر فوری

 
ربایش 7 تن از ملی گرایان سند بدست نیروهای اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1872251449

17:44 1402/03/04


برچسب ها : آژانس های اطلاعاتی, افراد ربوده شده سند, ربایش, صدای افراد ربوده شده سند, نیروهای امنیتی, کراچی,

نیروهای امنیتی پاکستان طی سه روز گذشته با دستگیری 7 تن از افراد وابسته به گروه های ملی گرای سند، آن ها را مفقود کرده اند.


سند: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان طی سه روز گذشته با دستگیری 7 تن از افراد وابسته به گروه های ملی گرای سند، آن ها را مفقود کرده اند.

به گفته صدای افراد ربوده شده سند، هیئت حاکمه پاکستان روند دستگیری و مفقود کردن ملی گرایان سند را تسریع کرده است . به نظر می رسد می خواهند اقدامات خود در بنگلادش را در ایالات سند و بلوچستان مجددا اجرایی کنند.

سازمان های ملی گرای سند چون صدای افراد ربوده شده سند، سند سبها و سند سجاگی فورم ضمن انتقاد از اقدامات نهادهای امنیتی پاکستان، آنها را نقض و پایمال کننده حقوق بشر در این ایالات توصیف کرده و گفتند: نیروهای امنیتی ضمن یورش به دفتر سند سبها در کراچی، دو نفر به نام های سجاد پنهیار و راجا گبول را دستگیر و به مکان نامشخصی منتقل کردند. از طرفی شاگرد اصغر بهنگوار را برای دومین مرتبه از منطقه کورنگی کراچی ربوده اند. علاوه بر آن، از دیگر نقاط ایالت سند برکت پیروزانی، لیاقت پیروزانی، اصغر شاه و احسن لاشاری را مورد ربایش غیرقانونی قرار داده اند.

این سازمان ها در ادامه ضمن محکوم کردن این اقدام نهادهای امنیتی پاکستان، خاطر نشان ساختند که برای اعتراض به این وحشیگری ، فراخوان تظاهرات می دهیم.

  

ارسال نظر

 
1