خبر فوری

 
 
ربایش 6 تن از زائران پاکستانی توسط عناصر مسلح ناشناس از پنجگور
کد خبر :1850258178

00:05 1399/07/21


برچسب ها : پنجگور, ربايش, زائران پاکستانی, شيعه,

شش تن از زائران پاکستانی ساکن منطقه ملیر کراچی پس از بازگشت از زیارت مشهد مقدس، توسط عناصر مسلح ناشناس در منطقه عیسی زئی از پنجگور ربوده شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| شش تن از زائران پاکستانی ساکن منطقه ملیر کراچی پس از بازگشت از زیارت مشهد مقدس، توسط عناصر مسلح ناشناس در منطقه عیسی زئی از پنجگور ربوده شدند. گفتنی است به همراه شش مرد به نام های حبیب، حسین ، مهدی رضا، اسکندر، احمد رضا و مهدی رضا، دو زن نیز بودند که افراد مسلح تنها مردان را پس از نگه داشتن خودرو و چک کردن کارت های شناسایی شان، به زور اسلحه به همراه خود بردند.

مقامات مرتبط ایالت بلوچستان، با حضور در محل و جمع اوری اطلاعات، ضمن پرونده سازی، عملیات جستجوی افراد ربوده شده و ربایندگان را آغاز کرده اند. درحالیکه جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان، درخواست ارائه گزارش از بازرس کل پلیس و کمیسر بخش مکران را کرده است. وزیر ارشد ابراز داشت: حفاظت از جان و مال شهروندان، اولویت دولت است و دولت هرچه سریعتر امکان نابودی عناصر خراب کار را فراهم خواهد کرد.

ناگفته نماند برخی از منابع غیر رسمی این عملیات را از سوی گروه های تروریستی سپاه صحابه، یا لشکر جهنگوی و برخی نیز توسط گروه آزادی طلب بلوچستان موسوم به BLA می دانند. ناگفته نماند یکی از گروه های لشکر جهنگوی ماه گذشته به عضویت طالبان درآمده بود.

ارسال نظر

 
1