خبر فوری

 
 
ربایش 16 بلوچ طی عملیات ارتش در کولواه و گچک
کد خبر :88588004

18:24 1399/10/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, پنجگور, عملیات نظامی, کولواه,

طی عملیات نظامیان ارتش پاکستان که از صبح امروز (دوشنبه) در کولواه، گچک و مناطق اطراف آن آغاز شده بود 16 فرد بلوچ بدست نیروهای امنیتی ربوده شده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع بلوچستان پاکستان طی گزارشی از ادامه عملیات نظامیان ارتش پاکستان که از صبح امروز (دوشنبه) در کولواه، گچک و مناطق اطراف آن آغاز شده بود خبر داده و گفتند: طی جریان این عملیات گسترده، راه های ارتباطی و مسیر های منتهی به مناطق مسدود شده اند. براساس این گزارش، نظامیان ارتش طی این عملیات که در بلندی های مادگ، گرین مادگ، جکی کور و بیرونگ کلگ از توابع کولواه گوریچانی بند درحال انجام است علاوه بر خشونت با زنان و کودکان، 16 فرد بلوچ را دستگیر و به جای نامشخصی منتقل کردند، درحالیکه دام این افراد را نیز توقیف کردند.

اسامی افراد ربوده شده از این قرار است: لیمبو فرزند دوستین، الله داد فرزند خالق، دلجان فرزند مدد، رکو فرزند مدد، واهگ فرزند مدد، بخشو فرزند غمانی، حیدر فرزند غلام محمد، بشیر فرزند کریم داد، دین محمد فرزند رحمت، حمل فرزند بشیر، پیر بخش فرزند مولا بخش، چارو فرزند حیدر، رشید فرزند حیدر، غمانی فرزند گاجیان، امام فرزند گاجیان و شوکت فرزند تلاهو.

همچنین نیروها با مسدود کردن راه های ارتباطی در گچک از پنجگور، عملیات خود را آغاز کرده اند. تاکنون جزئیات تلفات و خسارات این عملیات به دلیل بسته بودند سیستم ارتباطی دریافت نشده است.

ارسال نظر

 
1