خبر فوری

 
 
رایزنی وزیر دفاع آذربایجان با فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :40941870

15:17 1401/01/02


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, راولپندی, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, نشست وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی, وزیر دفاع آذربایجان,

ژنرال سرهنگ ذاکر حسن اف وزیر دفاع آذربایجان با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ژنرال سرهنگ ذاکر حسن اف وزیر دفاع آذربایجان با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و ابعاد مختلف همکاری های دفاعی و امنیتی میان اسلام آباد و باکو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با آذربایجان قائل است، روابط دو کشور مبتنی بر ارزش های مشترک، وابستگی مذهبی، همکاری ژئواستراتژیک، منافع دوجانبه و پتانسیل های همکاری اقتصادی و دفاعی می باشد.

وی با اشاره به چهل و هشتمین نشست شورای وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی آن را پیشرفتی تاریخی برای متحد نمودن جامعه جهانی در یک بستر و سیاست مشترک جهت مقابله با چلاش های پیش روی امنیت و ثبات منطقه و همچنین مقابله با فاجعه انسانی در افغانستان عنوان نمود.

وزیر دفاع آذربایجان نیز در این دیدار از تلاش ها و اقدامات پاکستان در جهت تحکیم ثبات و گسترش صلح در منطقه تمجید نمود و بر عزم کشور خود برای بهبود روابط دیپلماتیک با پاکستان در تمامی سطوح تاکید نمود.

وی همچنین از تلاش های ویژه پاکستان برای میزبانی چهل و هشتمین نشست شورای وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1