خبر فوری

 
 
رایزنی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با همتای قرقیزستانی خود در حاشیه نشست شانگهای
کد خبر :1784461673

16:34 1399/06/21


برچسب ها : پاکستان و قرقیزستان, شاه محمود قریشی, قرقیزستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست وزرای امور خارجه سازمان همکاری شانگهای در مسکو با چنگیز ایدر بیکوف همتای قرقیزستانی خود دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست وزرای امور خارجه سازمان همکاری شانگهای در مسکو با چنگیز ایدر بیکوف همتای قرقیزستانی خود دیدار کرد. طرفین در این دیدار در زمینه گسترش همکاری های دوجانبه در بخش های متعدد توافق کرده و بر محور روابط دوجانبه، امور مهم منطقه ای و بین المللی و صلح افغانستان به گفتگو پرداختند.

زاهد حفیظ چودری سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان ابراز داشت که شاه محمود قریشی در این دیدار با برجسته سازی روابط عمیق میان پاکستان و قرقیزستان، با ستودن نقش فعال قرقیزستان در سازمان همکاری شانگهای، از همتای خود برای مراقبت از جامعه پاکستانی من جمله دانشجویان مقیم قرقیزستان تشکر کرد. مقامات دو کشور عزم خود برای گسترش روابط دوجانبه و افزایش روابط سیاسی، اقتصادی و مردمی را ابراز داشتند. همچنین دو طرف بر مولفه افزایش روابط زمینی و هوایی نیز تاکید و بررسی کردند. وزیر امور خارجه پاکستان ضمن ارائه توضیحاتی در مورد اقدامات صورت گرفته توسط پاکستان برای کنترل کووید 19، در مورد وضعیت تاسف بار کشمیر نیز به گفتگو پرداخت و اقدامات ظالمانه و یکجانبه هند در این منطقه را محکوم کرد.

ارسال نظر

 
1