خبر فوری

 
 
رایزنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای فنلاندی خود در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس
کد خبر :55752945

11:27 1401/03/03


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و فنلاند, داووس, سوئیس, مجمع جهانی اقتصاد, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه فنلاند,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد با همتای فنلاندی خود دیدار و رایزنی نمود.


داووس: به گزارش راز نیوز| بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد با همتای فنلاندی خود دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وزیر امور خارجه پاکستان که با هدف شرکت در پنجاه و دومین اجلاس سالانه نشست مجمع جهانی اقتصاد در صدر هیئت عالی رتبه به داووس سفر کرده است، با پکا هاویستو وزیر امور خارجه فنلاند دیدار نمود.

وزرای امور خارجه پاکستان و فنلاند در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و گسترش سطح همکاری ها در زمینه های مختلف و همچنین اوضاع منطقه ای و جهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان خواهان توسعه بیش از پیش روابط خود سیاسی و اقتصادی خود با فنلاند است.

وی نسبت به بازگشایی هرچه فوری سفارت فنلاند در اسلام آباد ابراز امیدواری نشان داد.

لازم به ذکر است فنلاند در سال 2012 میلادی به دلیل آنچه که به عنوان دلایل امنیتی عنوان نمود، اعلام داشت قصد دارد سفارت خود در اسلام آباد را تعطیل کند.

طبق گفته رسانه های پاکستان به نقل از منابع دیپلماتیک، دولت فنلاند اعلام داشت به علت عدم فراهم نمودن ساختمان سفارت در منطقه دیپلماتیک و حفاظت شده اسلام آباد از سوی مقامات پاکستان تصمیم به تعطیلی سفارت خود در اسلام آباد گرفته است.

ارسال نظر

 
1