خبر فوری

 
 
رایزنی وزیر امور خارجه آلمان و فرمانده ارتش پاکستان پیرامون تحولات افغانستان
کد خبر :347686304

11:43 1400/06/10


برچسب ها : روابط عمومی ارتش پاکستان, روند صلح افغانستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, هایکو ماس, وزیر امور خارجه آلمان,

هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان که با هدف بررسی اوضاع افغانستان به پاکستان سفر کرده است روز گذشته با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان که با هدف بررسی اوضاع افغانستان به پاکستان سفر کرده است روز گذشته با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای اعلام نمود هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان روز سه شنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون تحولات افغانستان و دیگر موضوعات امنیتی و سیاسی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط با آلمان برای اسلام آباد ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه خود با آلمان قائل است و ما خواهان توسعه روابط با آلمان بر اساس منافع مشترک هستیم.

هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان نیز در این دیدار از تلاش های پاکستان در جهت برپایی صلح و ثبات در منطقه تمجید نمود و از فرمانده ارتش پاکستان به دلیل همکاری در زمینه خارج نمودن کارمندان سفارت و دیگر شهروندان آلمانی از کابل تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1