خبر فوری

 
 
رایزنی وزرای امور خارجه پاکستان و امارات متحده عربی در خصوص کووید-19
کد خبر :1152927371

15:04 1399/05/01


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, شاه محمود قریشی, عبدالله بن زاید آل نهیان, وزیر امور خارجه امارات متحده عربی, وزیر امور خارجه پاکستان, ویروس کرونا, کووید-19,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با تماس با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان همتای اماراتی خود با وی درباره مسائل مختلف مربوط به شیوع ویروس کووید-19 به بحث و تبادل نظر پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با تماس با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان همتای اماراتی خود با وی درباره مسائل مختلف مربوط به شیوع ویروس کووید-19 به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار به بررسی راهکارهای مختلف مقابله با کرونا پرداخته و بر تحکیم مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف تاکید نمودند.

شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات در گفتگو با وزیر امور خارجه پاکستان با ابراز خرسندی نسبت به وضعیت رو به بهبود شاه محمود قریشی برای وی آرزوی بهبودی کامل و سلامتی نمود.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفتگو با تقدیر از آرزوی بهبود از سوی همتای اماراتی خود از اقدامات دولت امارات متحده عربی در کنترل شیوع ویروس کووید-19 تمجید نمود و وی را از اقدامات صورت گرفته از سوی دولت پاکستان در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا آگاه ساخت.

وی همچنین از همکاری های دولت امارات متحده عربی در زمینه ارائه کمک های مالی و پزشکی به پاکستان در جهت مقابله با ویروس کووید-19 تقدیر نمود.

شیخ عبدالله بن زاید نیز در ادامه اظهار داشت: امارات متحده عربی با همکاری جامعه بین الملل در حال ساخت واکسن مقابله با کرونا است و ان شاء الله به زودی به موفقیتی بزرگی در این زمینه دست خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1