خبر فوری

 
 
رایزنی نمایندگان دائم پاکستان و عربستان سعودی در سازمان همکاری اسلامی در خصوص موضوعات منطقه ای
کد خبر :1670856892

15:14 1399/12/02


برچسب ها : پاکستان و سازمان همکاری اسلامی, پاکستان و عربستان سعودی, دکتر صالح السحیبانی, رضوان سعید شیخ, نماینده دائم پاکستان در سازمان همکاری اسلامی, نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان همکاری اسلامی,

نمایندگان دائم کشورهای پاکستان و عربستان سعودی در سازمان همکاری اسلامی در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه و موضوعات مهم منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.


ریاض: به گزارش راز نیوز| نمایندگان دائم کشورهای پاکستان و عربستان سعودی در سازمان همکاری اسلامی در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه و موضوعات مهم منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر صالح السحیبانی نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان همکاری اسلامی با رضوان سعید شیخ نماینده دائم پاکستان در این سازمان دیدار نمود.

موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی جهان اسلام، مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها میان دو کشور در بخش های مختلف در این دیدار مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.

دو طرف در این دیدار در خصوص اقدامات لازم برای اعلام همبستگی و همچنین نقش نمایندگان دائم، نقش کشورهای عضو در مقابله با چالش های پیش رو و تهیه برنامه جامع برای تقویت آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رضوان شیخ نماینده دائم پاکستان در سازمان همکاری اسلامی در این دیدار از نقش پاکستان در برگزاری موفقیت آمیز نشست شورای وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی سخن گفت.

وی همچنین به برنامه های سازمان همکاری اسلامی همچون مقابله با اسلام هراسی و افراط گرایی و گسترش خوی میانه روی، بردباری و مدارا اشاره نمود.

وی در ادامه از حمایت های بی بدیل سازمان همکاری اسلامی به نمایندگی از ملت و دولت پاکستان از عربستان سعودی تقدیر نمود و گفت: عربستان سعودی به عنوان کشور میزبان مقر سازمان همکاری اسلامی از ابتدای تشکیل این سازمان حمایت می کند.

دکتر صالح السحیبانی نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان همکاری اسلامی نیز در این دیدار ابراز داشت: دیدار با نماینده دائم پاکستان در راستای سیاست های تقویت روابط چندجانبه میان نمایندگان دائمی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و تقویت رایزنی و همبستگی در مورد موضوعات همه جانبه صورت گرفته است.

 

ارسال نظر

 
1