خبر فوری

 
 
رایزنی نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور ترکیه در زمینه اوضاع فلسطین
کد خبر :1604012077

12:53 1400/02/22


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, تماس تلفنی, رئیس جمهور ترکیه, رجب طیب اردوغان, عمران خان, غزه, فلسطین, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با یکدیگر در زمینه اوضاع منطقه فلسطین و جنایت های رژیم اشغالگر قدس علیه مردم فلسطین و حمله به نمازگزاران مسجد الاقصی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با یکدیگر در زمینه اوضاع منطقه فلسطین و جنایت های رژیم اشغالگر قدس علیه مردم فلسطین و حمله به نمازگزاران مسجد الاقصی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی بخش رسانه ای دفتر نخست وزیر پاکستان، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با عمران خان نخست وزیر پاکستان در خصوص مسئله فلسطین و اوضاع وخیم این منطقه به گفتگو پرداختند.

مقامات دو کشور پاکستان و ترکیه در ادامه در خصوص همکاری مشترک وزرای امور خارجه دو کشور در سطح بین المللی برای مطرح نمودن مسئله فلسطین توافق نمودند.

نخست وزیر پاکستان در این تماس تلفنی با تمجید از نقش ترکیه در پیشبرد روند صلح افغانستان بر ضرورت خروج مسئولانه نیروهای نظامی خارجی از خاک افغانستان تاکید ورزید و گفت: پاکستان به منظور حل صلح آمیز مسئله افغانستان و برپایی امنیت پایدار در این کشور از هیچگونه همکاری و تلاش دریغ نخواهد کرد.

مقامات پاکستان و ترکیه در بخش دیگری از این تماس تلفنی در خصوص تقویت مناسبات دوستانه میان دو کشور به گفتگو پرداختند و نسبت به تبادل هیئت های عالی رتبه میان دو کشور توافق نمودند.

 

ارسال نظر

 
1